5. Sektor za nabavu, strateško planiranje i upravljanje imovinom

Sektor za nabavu, strateško planiranje i upravljanje imovinom planira, provodi i upravlja procesima javne nabave roba, radova i usluga za potrebe Inspektorata, priprema interne upute, surađuje s ustrojstvenim jedinicama vezano za uključivanje u plan i proces nabave, izrađuje godišnji plan nabave, prati odvijanje postupaka javne nabave sukladno planu nabave i sredstvima osiguranim planom proračuna u pogledu zadanih okvira visine i namjene sredstava, pruža podršku ovlaštenim predstavnicima u postupcima javne nabave za potrebe Inspektorata, priprema i provodi postupke javne nabave, izrađuje ugovore o javnoj nabavi te prati njihovo izvršavanje, obavlja poslove prijema i raspodjele opreme i materijala, vodi materijalnu evidenciju o tome, izrađuje izvješća sukladno propisima iz područja javne nabave, brine da je svaka nabava opravdana stvarnom potrebom i potvrđena prethodnom kontrolom, surađuje sa tijelom državne uprave nadležnim za poslove javne nabave; obavlja funkciju koordinatora za strateško planiranje Inspektorata; organizira, koordinira i sudjeluje u izradi strateških planova i godišnjeg plana rada; organizira, koordinira i sudjeluje u izradi provedbenog programa i godišnjeg plana rada, izrađuje i prati operativne planove i akte strateškog planiranja iz nadležnosti Inspektorata; prati pokazatelje rezultata rada i uspješnosti, nadzire provedbu  načina ostvarenja akata strateškog planiranja, izvješćuje o provedbi akata strateškog planiranja te prati rezultate i učinke ustrojstvenih jedinica; u suradnji s drugim ustrojstvenim jedinicama Inspektorata priprema odgovarajuću projektnu dokumentaciju koja se odnosi na jačanje kapaciteta, poboljšanje uvjeta rada i unaprjeđenje djelovanja inspekcijskih službi Inspektorata; uspostavlja i održava sustav upravljanja kvalitetom; ažurira dokumentaciju o nekretninama o kojim vodi očevidnik, ažurira podatke koje dostavlja ministarstvu nadležnom za upravljanje državnom imovinom, provodi postupke sklapanja ugovora o zakupu, uporabi i korištenju poslovnog prostora; koordinira postupak procjene učinaka propisa i vrednovanja propisa u skladu sa zakonom kojim se uređuju instrumenti politike boljih propisa; prati i osigurava obavljanje pomoćno-tehničkih poslova za potrebe Inspektorata, te obavlja i druge poslove u okviru svoga djelokruga.
 
U Sektoru za nabavu, strateško planiranje i upravljanje imovinom ustrojavaju se:
1.5.1. Služba za nabavu
1.5.2. Služba za strateško planiranje i upravljanje kvalitetom
1.5.3. Služba za opće poslove i upravljanje imovinom
1.5.4. Služba za zaštitu na radu i zaštitu od požara
 
  • Obavijest o spriječavanje sukoba interesa
Sukladno odredbi članka 80. stavka 2. točke 1., a u vezi s člankom 76. stavkom 2. točkom 1. Zakona o javnoj nabavi ( „Narodne novine“, broj 120/2016) objavljujemo da ne postoji gospodarski subjekt s kojim Državni inspektorat ne smije sklapati ugovore o javnoj nabavi (u svojstvu ponuditelja, člana zajednice ponuditelja ili podizvoditelja odabranom ponuditelju).